Výprodej kolekce ZNAMENÍ až - 25 % ♥ Nové designy náhrdelníků už brzy!

Vrácení a reklamace zboží

 

Rozmyslela sis svůj nákup nebo máš se šperkem nějaké potíže? Tvou objednávku jsme připravovali s maximální péčí a záleží nám na tom, abys byla spokojená nejen s námi, ale i s našimi šperky. Proto jsme připraveni ti vyjít maximálně vstříc.

 


Vrácení a výměna zboží

 Za jakých podmínek můžeš zboží vrátit nebo vyměnit?

  • šperk je nenošený a nepoškozený
  • zboží je kompletní včetně originálního balení
  • poštovné zpět k nám hradí kupující (doporučujeme balíček pojistit na částku odpovídající hodnotě zboží)

O výměně nás prosím informuj do 14 dnů od převzetí zboží (využij k tomu výše uvedený formulář).
*Pokud se výše nezobrazuje online formulář, vyzkoušej aktualizovat stránku. 

Zboží nám můžeš vrátit i bez udání důvodu. Abychom se ale mohli zlepšovat, budeme moc rádi, když k nám budeš upřímná a důvod vrácení nám napíšeš. :)


Reklamace

Po vyplnění online reklamačního formuláře (výše) prosím vyčkej na naši reakci. Ozveme se ti co nejdříve, jak to půjde, a domluvíme se na dalším postupu a zaslání zboží.

Bližší informace o reklamacích najdeš v našem reklamačním řádu.